8 клас Інформатика 13


Працюємо над темою Навчальні проекти
25, 27 травня 2020
Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів.
Опрацювати презентацію та § 8.2 ст. 273-278 підручника, підготуватися до практичної роботи на ст. 278.
Виконати завдання тесту  Виконання навчальних проєктів. Компетентнісні задачі. За кодом доступу 2038726 відкривши посилання join.naurok.ua
29 травня 2020
Практична робота. Розробити план навчального проекту, вибравши один з об'єктів дослідження відповідно до мети, засоби опрацювання даних і форму подання результатів та виконати проект з інформатики та надати посилання вчителю за адресою oleksij58@gmail.com за однією з наведених тем за вибором:
1.              Тема: Пишаємось, що українські. Мета: дослідити історію розвитку комп'ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці.
2.              Тема: Суд над комп'ютером. Мета: визначити, у чому полягає шкідливий вплив комп'ютера на людину, та підготувати рекомендації для зменшення небезпеки.
3.              Тема: Мій напарник - комп'ютер. Мета: проаналізувати види та характеристики сучасних комп'ютерів, що є на ринку нашого регіону, та визначити характеристики комп'ютерів, потрібні для виконання завдань у різних галузях людської діяльності.
4.              Тема: Професія - фахівець у галузі інформаційних технологій. Мета: скласти довідник професій, які можна набути в галузі інформаційних технологій, з'ясувати, які навички повинні опанувати представники цих професій.
5.              Тема: Веб 2.0 у школі. Мета: з'ясувати сутність поняття Веб 2.0, виконати класифікацію сервісів, що належать до Веб 2.0, та навести приклади сервісів, які можна використати в навчанні.
6.              Тема: Інформаційні технології під мікроскопом. Мета: узагальнити знання про інформаційні технології опрацювання даних різних видів (графічних, текстових, числових, мультимедійних), скласти схеми з відомостями про інформаційні технології, указавши основні об'єкти опрацювання, галузі застосування, типи програмних засобів, історію розробки.

Немає коментарів:

Дописати коментар